Na pregled v specialistični ambulatni dejavnosti se lahko naročite na več načinov:
- po pošti: na naslov UKC Ljubljana, Klinika za infekcijske bolezni in vročinska stanja, Japljeva 2, 1525 Ljubljana pošljite napotno listino in pripišite vaše kontaktne podatke.
- po telefonu: nas lahko pokličete vsak delovni dan med 8.00 in 9.00 uro in med 13.00 in 14.45 uro na št. 01 522 26 22, izven tega časa pa na št. 01 522 37 10.
- po e pošti: skenirano napotno listino pošljite na elektronski naslov narocanje.kibvs@kclj.si .
Za pregled potrebujete:
- obvestilo o izdani e-napotnici,
- veljavno kartico zdravstvenega zavarovanja,
- izvide opravljenih preiskav
- in drugo pomembnejšo zdravstveno dokumentacijo.
Pregled
Po zaključenem pregledu boste izvide opravljenih preiskav in zdravniško mnenje prejeli po pošti na Vaš naslov ali osebno v roke po pregledu.
Obiski
Obiski so omogočeni med tednom od 14:00 do 19:00 ure, za vikende in praznike od 11:00 do 19:00 ure.
V večposteljnih bolniških sobah je lahko naenkrat ob enem pacientu največ en obiskovalec.
V primeru želje po obisku otrok se je potrebno o tem predhodno dogovoriti na oddelku z oddelčnim osebjem.
Vse obiskovalce naprošamo, da se držijo priporočil in navodil oddelčnega osebja. Ob prihodu na oddelek oz. v bolniško sobo naj si razkužijo roke. Na obisk naj ne hodijo bolni. Zaradi zaščite pacientov pred respiratornimi okužbami, še naprej priporočamo uporabo zaščitnih mask.
Predviden čas podajanja informacij o stanju pacientov je od 14:00 do 15:00 ure od ponedeljka do petka (prazniki izvzeti).
Sprejeti otroci na kliniko: Otroci do dopolnjenega 15. leta starosti imajo pravico do sobivanja enega od staršev ali skrbnikov. Sicer je lahko ves čas hospitalizacije hkrati prisoten en zdrav starš oz. skrbnik pri vseh otrocih.
V spodnjem seznamu izberite ambulanto ali oddelek, kjer se želite naročiti oz. želite obiskati svoje bližnje:
|
Pomembne informacije
Svetujemo vam, da si pred obiskom naših klinik preberete pravice in dolžnosti pacienta ter nekaj informacij za paciente, ki pridejo k nam na pregled ali poseg oziroma paciente, ki so pri nas hospitalizirani. Če obiskujete vaše bližnje, si preberite Navodila in priporočila za obiskovalce.
Če zaradi nepredvidljivega in neodložljivega dogodka ne morete priti na naročeni pregled, nas o tem nemudoma obvestite po telefonu oziroma se v treh dneh opravičite in dodelili vam bomo drug termin, saj sicer po nepotrebnem podaljšujete čakalno dobo drugim pacientom.
|