ZADOVOLJSTVO PACIENTOV
V UKC Ljubljana se vsi zaposleni dnevno trudimo vsakemu pacientu, svojcu in obiskovalcu čas bivanja v naših prostorih čim bolj približati na način, da bo izkušnja z našo zdravstveno ustanovo primerna, kakovostna in predvsem varna.
Zaradi tega smo vedno veseli, ko se naš trud prepozna, saj nam to daje še več elana za nadaljnje delo in spopadanje z vsemi izzivi, ki jih delo v zdravstvu prinaša.
Če menite, da ste bili zadovoljni z vašo zdravstveno obravnavo, zdravstveno obravnavo vašega bližnjega ali našimi storitvami na splošno, lahko pri Uradu za pohvale in varstvo pacientovih pravic UKC Ljubljana vložite pohvalo.
Pohvala se lahko pri vloži ustno, pisno, elektronsko ali pa po telefonu na naslov:
Urad za pohvale in varstvo pacientovih pravic UKC Ljubljana, Vrazov trg 1, 1000 Ljubljana.
E: pohvale.pritozbe@kclj.si
T: 01 522 21 82.
Na pohvale, ki ne vsebujejo kontaktnih podatkov vlagatelja se ne odgovarja, temveč se jo v vednost zgolj posreduje kliničnemu oddelku, kliniki, kliničnemu inštitutu, centru, službi in osebi na katero se pohvala nanaša.
Po prejemu pohvale bo Urad za pohvale in varstvo pacientovih pravic UKC Ljubljana z njeno vsebino seznanil generalnega direktorja UKC Ljubljana, strokovnega direktorja UKC Ljubljana, glavno sestro UKC Ljubljana in Službo za odnose z javnostmi v UKC Ljubljana.
Vsebina pohvale se v nadaljnjo obravnavo nato posreduje predstojniku in glavni sestri kliničnega oddelka, klinike, kliničnega inštituta, oziroma vodja centra, službe ter osebi na katero se pohvala nanaša.
UKC Ljubljana lahko v primerih, kadar oceni da je to smiselno, vlagatelja pohvale zaprosi za soglasje za objavo vsebine pohvale na intranetni spletni strani in internih glasilih UKC Ljubljana.
|