Rezultati nacionalne raziskave o izkušnjah pacientov z obravnavo v bolnišnici
V zdravstvenem sistemu v Sloveniji zbiramo veliko podatkov o tem, kako dobro ali slabo sistem deluje, le malo informacij pa je na voljo o tem, kako se počutijo pacienti in kaj bi pacienti spremenili, da bi sistem deloval bolje. Zato Nacionalni inštitut za javno zdravje na pobudo Ministrstva za zdravje izvaja raziskavo o izkušnjah pacientov z zdravstvenimi obravnavami.
Namen raziskav je dobiti vpogled v izkušnje z zdravstvenimi obravnavami neposredno s strani pacientov. Številne evropske države so čedalje bolj osredotočene na vlogo pacienta kot osrednje točke v zdravstvenem sistemu, kar se kaže pri večji vključenosti pacientov pri odločanju in ocenjevanju zdravstvenega procesa. To želimo doseči tudi v Sloveniji, zato je izkušnja slehernega pacienta ključna za vpogled v stanje slovenskega zdravstvenega sistema.
Vir: NIJZ, PREMS - Moja izkušnja, naše zdravstvo
PREMS poročilo raziskave 2021 za UKC Ljubljana
Povzetek rezultatov za specialistično ambulantno dejavnost PREMS 2021
Povzetek rezultatov za bolnišnično dejavnost PREMS 2021
|