Facebook Instagram Twitter Youtube   
 slo 
 eng 
 
 

KLINIKE IN ODDELKI

 

PODATKI ZA PACIENTE

 

PODATKI ZA OBISKOVALCE

 

PODATKI ZA PROSTOVOLJCE

 

OBVESTILA

 

POMEMBNI KONTAKTNI PODATKI

 

PRIJAVA NEŽELENIH UČINKOV ZDRAVIL

 

POHVALE IN PRITOŽBE

 

POVEZAVE

 

STAVBE UKCL

 

RAZISKAVA MNENJA PACIENTOV

 

PREMS

 

ZADOVOLJSTVO PACIENTOV

 

CEPLJENJE

 

Rezultati nacionalne raziskave o izkušnjah pacientov z obravnavo v bolnišnici

V zdravstvenem sistemu v Sloveniji zbiramo veliko podatkov o tem, kako dobro ali slabo sistem deluje, le malo informacij pa je na voljo o tem, kako se počutijo pacienti in kaj bi pacienti spremenili, da bi sistem deloval bolje. Zato Nacionalni inštitut za javno zdravje na pobudo Ministrstva za zdravje izvaja raziskavo o izkušnjah pacientov z zdravstvenimi obravnavami.

Namen raziskav je dobiti vpogled v izkušnje z zdravstvenimi obravnavami neposredno s strani pacientov. Številne evropske države so čedalje bolj osredotočene na vlogo pacienta kot osrednje točke v zdravstvenem sistemu, kar se kaže pri večji vključenosti pacientov pri odločanju in ocenjevanju  zdravstvenega procesa. To želimo doseči tudi v Sloveniji, zato je izkušnja slehernega pacienta ključna za vpogled v stanje slovenskega zdravstvenega sistema.

Vir: NIJZ, PREMS - Moja izkušnja, naše zdravstvo

PREMS poročilo raziskave 2021 za UKC Ljubljana

Povzetek rezultatov za specialistično ambulantno dejavnost PREMS 2021

Povzetek rezultatov za bolnišnično dejavnost PREMS 2021

PREMS poročilo raziskave 2020 za UKC Ljubljana

Rezultati raziskave PREMS 2020.pdf

Kvalitativni rezultati PREMS 2020 - nacionalna raven.pdf