Twitter   
 slo 
 eng 
 
 

O NAS

 

POSLOVANJE UKCL

 

JAVNA NAROČILA

 

MEDIJI IN JAVNOST

 

OBVESTILA

 

ISKANJE ZAPOSLITVE

 

PODATKI ZA PROSTOVOLJCE

 

NAŠI USPEHI IN DOSEŽKI

 

POHVALE IN PRITOŽBE

 

REKLAMACIJE RAČUNOV

 

POMEMBNI KONTAKTNI PODATKI

 

POVEZAVE

 

HELIPORT

 

ZEMLJEVID STAVB

 

Urad za pohvale in pritožbe

Zaposleni v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana si prizadevamo, da bi bili pacienti zadovoljni z zdravstveno obravnavo in bivanjem v naši ustanovi. Pri tem nam lahko veliko pomagajo povratne informacije, zato nam vaše mnenje veliko pomeni. 

Delo Urada za pohvale in pritožbe UKCL je neposredno povezano z zadovoljstvom pacientov in obiskovalcev, saj je sprejemno mesto za vse pohvale, vprašanja, zahteve in pritožbe, ki jih naslavljate na naš zavod. Pohvale in pritožbe lahko pacienti, svojci ali obiskovalci UKCL naslavljate pisno, po elektronski pošti, ali pa (vedno bolj pogosto) osebno, v pisarni Urada.

Temeljno poslanstvo Urada izhaja iz 83. člena Statuta UKCL, ki opredeljuje področje varstva pravic bolnikov. Urad uresničuje svoje poslanstvo tako, da širi zavest o pravicah in obveznostih pacientov ter zdravstvenih delavcev, hkrati pa svetuje, pomaga in izvaja interna izobraževanja s področja svojega dela.

Lokacija

../slikev/Nova_lokacija_urada_za_pohvale_in_pritozbe.jpg

Urad za pohvale in pritožbe Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana, Stara nevrološka klinika (soba 4., pritličje) Zaloška cesta 2, 1000 Ljubljana.

 

 

Uradne ure

  • Ponedeljek:             od 09:00 do 12:00
  • Torek:                       od 09:00 do 12:00
  • Sreda:                       od 12:00 do 15:00
  • Četrtek:                    od 09:00 do 12:00
  • Petek:                       od 09:00 do 12:00 

Telefonska številka
T: (01) 522-21 82

Elektronski naslov
E: pohvale.pritozbe@kclj.si

BV_CerfOznake_EN15224_B