Facebook Instagram Twitter Youtube   
 slo 
 eng 
 
 

O NAS

 

DONACIJE

 

POSLOVANJE UKCL

 

JAVNE OBJAVE IN NAROČILA

 

MEDIJI IN JAVNOST

 

OBVESTILA

 

ZAPOSLITEV

 

PODATKI ZA PROSTOVOLJCE

 

NAŠI USPEHI IN DOSEŽKI

 

POHVALE IN PRITOŽBE

Kontaktni podatki

Pohvale zaposlenim

Pritožbe

ZADOVOLJSTVO PACIENTOV

 

REKLAMACIJE RAČUNOV

 

POVEZAVE

 

HELIPORT

 

ZEMLJEVID STAVB

 

ZAUPNIK ZA PRIJAVITELJE NEPRAVILNOSTI

 

ZADOVOLJSTVO PACIENTOV

 

KAKOVOST IN VARNOST ZDRAVSTVENE OBRAVNAVE

 

Urad za pohvale in varstvo pacientovih pravic

Zaposleni v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana si prizadevamo, da bi bili pacienti zadovoljni z zdravstveno obravnavo in bivanjem v naši ustanovi. Pri tem nam lahko veliko pomagajo povratne informacije, zato nam vaše mnenje veliko pomeni. 

Delo Urada za pohvale in varstvo pacientovih pravic UKCL je neposredno povezano z zadovoljstvom pacientov in obiskovalcev, saj je sprejemno mesto za vse pohvale, vprašanja, zahteve in pritožbe, ki jih naslavljate na naš zavod. Pohvale in pritožbe lahko pacienti, svojci ali obiskovalci UKCL naslavljate pisno, po elektronski pošti, ali pa (vedno bolj pogosto) osebno, v pisarni Urada.

Obvestilo pacientom o načinu uveljavljanja njihovih pravic (PDF)

Lokacija

Urad za pohvale in varstvo pacientovih pravic Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana, Vrazov trg 1, 1000 Ljubljana.

Uradne ure

  • Ponedeljek:             od 09:00 do 12:00
  • Torek:                       od 09:00 do 12:00
  • Sreda:                       od 12:00 do 15:00
  • Četrtek:                    od 09:00 do 12:00
  • Petek:                       od 09:00 do 12:00 

Kontakti

Telefonske številke:
T: (01) 522 21 82
T: (01) 522 31 99

Elektronski naslov:
E: pohvale.pritozbe@kclj.si

Posodobljeno: 05.04.2024