Urad za pohvale in varstvo pacientovih pravic
Zaposleni v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana si prizadevamo, da bi bili pacienti zadovoljni z zdravstveno obravnavo in bivanjem v naši ustanovi. Pri tem nam lahko veliko pomagajo povratne informacije, zato nam vaše mnenje veliko pomeni.
Delo Urada za pohvale in varstvo pacientovih pravic UKCL je neposredno povezano z zadovoljstvom pacientov in obiskovalcev, saj je sprejemno mesto za vse pohvale, vprašanja, zahteve in pritožbe, ki jih naslavljate na naš zavod. Pohvale in pritožbe lahko pacienti, svojci ali obiskovalci UKCL naslavljate pisno, po elektronski pošti, ali pa (vedno bolj pogosto) osebno, v pisarni Urada.
Temeljno poslanstvo Urada izhaja iz 83. člena Statuta UKCL, ki opredeljuje področje varstva pravic bolnikov. Urad uresničuje svoje poslanstvo tako, da širi zavest o pravicah in obveznostih pacientov ter zdravstvenih delavcev, hkrati pa svetuje, pomaga in izvaja interna izobraževanja s področja svojega dela.
Obvestilo pacientom o načinu uveljavljanja njihovih pravic (PDF)
Lokacija
Urad za pohvale in varstvo pacientovih pravic Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana, Vrazov trg 1, 1000 Ljubljana.
Uradne ure
- Ponedeljek: od 09:00 do 12:00
- Torek: od 09:00 do 12:00
- Sreda: od 12:00 do 15:00
- Četrtek: od 09:00 do 12:00
- Petek: od 09:00 do 12:00
Kontakti
Telefonske številke:
T: (01) 522 21 82
T: (01) 522 31 99
Elektronski naslov:
E: pohvale.pritozbe@kclj.si
|